Vzdálené nastavení elektronického podpisu

Jedná se o službu, která je poskytována zcela bez fyzické přítomnosti technika. Nastavení elektronického podpisu a optimalizaci datové schránky provedeme po internetu. Technik se vzdáleně připojí do vašeho počítače a provede vás celým procesem nastavení elektronického podpisu. Tato služba je vhodná pro rychlé nastavení počítače tak, abyste mohli elektronicky podat daňové přiznání.

K nastavení na dálku používáme aplikaci TeamViewer, pouze si stáhnete náš instalační soubor a technik se k vám obratem připojí. Nastaví váš počítač tak, abyste mohli pohodlně podepisovat dokumenty, podávat daňová přiznání nebo se přihlásit do veřejného výběrového řízení.

Stáhnout TeamViwer od ITschránky.cz

Tip

Tip: Čím dříve se naučíte elektronicky podepisovat dokumenty, tím více zachráníme stromů na naší planetě.

Služba zahrnuje:

  • Připravení počítače na elektronické podání DPH
  • Přípravu smluv k získání elektronického podpisu
  • Nastavení ukládání (archivace) datových zpráv
  • Změnu nepohodlného přihlašování do datové schránky
  • Nastavení kvalifikovaného, popřípadě komerčního certifikátu  (vše je závislé na vašich potřebách)
  • Elektronický podpis PDF, MS Word a e-mailů
  • Zabezpečení certifikátů před zneužitím

Na naše služby je spolehnutí, postaráme se, aby byl certifikát chráněn před zneužitím

Prostor pro važadavky:

  • Komunikace s ČSSZ?
  • Komunikace s finančním úřadem?
  • Podepisování faktur?

Cena: 2190,- Kč

Předpokládaná doba práce je 2-3 hodiny. Není naším zájmem udělat práci nejrychleji, ale postarat se o to, abyste tématiku elektronické komunikace dobře pochopili a naučili se pohodlně pracovat s elektronickým podpisem. Naše firma se specializuje i na mnoho dalších IT komunikačních problémů, neváhejte se na nás obrátit.

Nevyhovuje vám naše nabídka? Stačí nám zavolat, nebo napsat a rádi s vámi prokonzultujeme možnosti řešení Vašich problémů

Datová schránka (online)

Nastavení datové schránky online je vhodné zejména pro živnostníky nebo společnosti, které nesídlí v Praze. Z pohodlí vašeho domova, nebo kanceláře se k vám připojí specializovaný technik, který vám nastaví datovou schránku tak, abyste mohli podávat například daňové přiznání nebo posílat datové zprávy.

Operační systémy: Windows 7,8,8.1 & Windows 10 | Apple OSx | Android

balíček obsahuje:
  • Založení datové schránky
  • Aktivace a nastavení datové schránky
  • Práce s datovou schránkou
  • Komunikace s daňovým portálem
  • Komunikace s ČSSZ a finančním úřadem

2.190,- Kč

Elektronický podpis (online)

Toto nastavení probíhá bez fyzické přítomnosti technika. Nastavení elektronického podpisu se provede virtuálně, kdy se technik vzdáleně připojí do vašeho počítače.

Operační systémy: Windows 7,8,8.1 & Windows 10 | Apple OSx | Android

balíček obsahuje:
  • Uzavření smlouvy (certifikační autoritou)
  • Podepisování emailů a dokumentů
  • Bezpečné uložení el.certifikátů
  • Nastavení digitálního podpisu PDF
  • Ověřování elektronických podpisů
  • Komunikace s daňovým portálem

2.490,- Kč

Kompletní nastavení (online)

Toto nastavení je vhodné pro střední podniky, advokátní kanceláře nebo větší společnosti. Jedná se o kombinaci zřízení elektronického podpisu a datové schránky pro komunikaci se státní správou. Celá služba probíhá zřízením na dálku, technik se připojí pomocí programu TeamViewer do vašeho počítače.

Operační systémy: Windows 7,8,8.1 & Windows 10 | Apple OSx | Android

balíček obsahuje:

4.950,- Kč